BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 29 April 2011

Business

Perfume

Saya telah membuat jualan perfume secara online di bloggie saya. Terdapat banyak jualan perfume gred AAA di bloggie saya. Anda boleh melihatnya melalui page saya. Klik page di sebelah kanan blog saya. Minyak wangi perfume ini sememangnya murah dan wangi.

De Bella Litchin

Jika anda ingin menguruskan badan dengan mudah dan sihat, anda boleh makan produk De Bella Litchin. Saya telah mencubanya, hasilnya, saya telah menurunkan berat badan saya sebanyak 15kg selama 1 bulan setengah. Produk ini terbukti berkesan dan sihat untuk dimakan tanpa raguan. Jika ingin membelinya, sila kunjungi page saya dengan hanya klik page di sebelah kanan blog saya.

Novel Diari Ummi untuk Rafiqah

Diari Ummi ntuk rafiqah merakamkan pengalaman suka duka seseorang ibu yang bersemangat kental dan tabah dalam mengharungi kehidupannya setelah anaknya disahkan mengidap penyakit barah otak (brain tumor). Cerita ini sangat ... hati pembaca dan segalan pengalaman dan pengajaran hidup dapat dikutip dalam novel ini.

Anda boleh membelinya memlalui PM saya tau menghantar email kepada saya. (marlina.intan@gmail.com)

0 comments: